LARP Hammer of War: Приречене місто

LARP Hammer of War: Приречене місто

21/08/2021 - 23/08/2021

Киевская область

Формат: Полигонная игра

Жанр: Фэнтези

Поджанр: Тёмное фэнтези

Организаторы: Conjunction LARP-Studio

Тип поселения: Самостоятельное/Палатки

Материал оружия: ПО (LARP)

Взнос: 1000 грн.

Ссылки:

Місце дії: місто Ульфенкарн, провінція Штірланд, Шторм Хаосу

100+ гравців

Сітка ролей: https://docs.google.com/.../1kJqNhMyEsJfS7mi8Zety.../edit...

Форма заявки:
https://docs.google.com/.../1CNMICkJKvWN4dEdRFuC1etN.../edit

Про що історія:

Місто Ульфенкарн, що у провінції Штірланд, бачило кращі часи. Спочатку з півночі прийшли жахливі чутки про невпинні бої з навалою дикунів, спустошення сусідніх земель та непомірні втрати імперських військ. Тоді на півдні нова орда Хаосу знищила Гренцштадт, і до міста через перевал, немов повінь, полилися натовпи знедолених біженців. Їх пусті очі та виснажені, змарнілі обличчя стали звичним явищем на вулицях. Міські навіжені на кожній площі голосили про Бурю Хаосу та кінець часів.

А потім війна завітала до Ульфенкарну. Банди Хаосу, що пройшли через перевал Чорного Полум’я, взяли місто у облогу. Ульфенкарн було приречено. Мешканцям залишалось лише молитись Зігмару та спробувати продати свої життя якнайдорожче. Та допомога прийшла звідки не чекали - з Сільванії.

Радукар Звір, вампір, прийшов зі своєю армією до стін міста. Він запропонував допомогу в обмін на визнання місцевими його своїм володарем. І зневірені мешканці погодились на його умови. Тоді Радукар Звір зняв облогу, розбив мародерів хаосу і, фактично, врятував місто.

І багато хто з людей присягнув йому. Так, звісно, не всіх це влаштовувало. Не всі були готові визнати вампіра князем. Спершу Радукар здавався непоганим володарем. До міста нарешті прийшов мир. А з вулиць зникли жебраки та покручі.

Та серед аристократії і тих, хто служив новому князю, ставало все більше вампірських виродків та іншої нечисті. Виходити на вулицю вночі ставало все небезпечніше. Ті, хто не встигав до темряви опинитись за зачиненими дверима, ставали поживою для упирів, або просто зникали безвісти. До того ж, з’явився податок кров’ю, а смертна кара через випиття призначалась за найменший подих у невірному напрямку.

А ще люди кажуть, що в місті є інші опівнічні жахіття. Ходять чутки про велетенських людиноподібних пацюків, що вилазять з каналізації та викрадають людей.

Зрештою, частина мешканців не витримала такої долі і знов почала шукати порятунку. Землями Імперії пройшла звістка про Приречене Місто і про його біди. До Ульфенкарну приїхали: орден Срібного Молоту, служителі церкви Зігмара, посланці Курфюрста Штірланда, місцеві аристократи-вигнанці, мандрівні лицарі, авантюристи будь-якого штибу, культисти хаосу у пошуках реваншу та загадкові особистості, що воліли б самі захопити владу в місті.

Та у Радукара Звіра є свої думки з цього приводу...

Про що грати: про життя у відтінках сірого, боротьбу зла зі злом ще більшим, виживання в складних умовах, спротив приречених та вогонь надії, що гасне останнім. Про інтриги вдень та криваву різанину вночі.

Концепція: граємо в місто та його передмістя, яке вночі перетворюється на зону бойових дій. Місто буде повністю збудоване з конструкцій МГ “Кон’юнкція”. Підземелля міста будуть окремим данжем, який роблять майстри. Заявлятись можна ролями з сітки, а також пропонувати свої концепти, якщо вони не суперечать задуму організаторів.