London, 1941

London, 1941

11/02/2022 - 13/02/2022

Киевская область

Формат: Камеральна рольова гра

Жанр: Історичний/Псевдоісторичний

Поджанр: Псевдоісторичний-20 століття

Организаторы: Цирь, Ескель, Міровега, Вова, Май

Тип поселения: Готель чи пансіонат

Материал оружия: Протектована зброя

Взнос: 2000 - 2500 грн.

Ссылки:

На шлях цей виходиш один,
З-під землі виростають камені.
На кожному — дати смертей.
Скільки у списках дітей?
Скільки зосталось годин?
Що на твоєму знамені?

Вирішуй, бубна чи піка,
Чий корабель потоне,
Кого відправиш у бій.
Зумієш збрехати собі?
Загадка тут невелика —
Всім випадає червоне.

Напередодні нападу Японії на Перл-Гарбор найвпливовіші люди Великої Британії займаються кожен своїми справами: дешифрувальники працюють над перехопленими телеграмами, військовий кабінет Черчилля обговорює останні дані розвідки, редакція The Times визначає, що саме британці прочитають зранку про перебіг Другої Світової, розвідники збирають інформацію для своїх урядів, королівська родина підтримує традиції та слугує обличчям країни у важкі для держави часи, бізнесмени вирішують свої питання (адже війна – це ще не привід відмовитися від заробітку, а можна ще й армії допомогти), стенографістки записують найважливіше та фактично конспектують живу історію…

Чи може хтось залишитися “чистим” у брудній історії війни? Скільки важких рішень ухвалюється кожної хвилини? Чи можна “виграти” у ситуації, в якій кожен однозначно програє? Чи можна залишитися “поза війною”, якщо у війну втягнуті майже всі гравці геополітичної карти? Чи можна змінити хід історії так, щоб усе стало краще, ніж було у підручниках?

Спробуй. Це твоя історія, і твориш її саме ти.

Що: LARP “London, 1941”

Де: будинок під Києвом

Коли: 11-13 лютого 2022

Кількість гравців: 40-60

Про що: політика, шпигунство, журналістика, Turing Bombe, війна

Таймлайн: 6 грудня 1941 року, напередодні нападу Японії на Перл-Гарбор

Жанр: соціальні та інформаційні взаємодії, детектив (історичні події будуть враховані, але можуть інтерпретуватися майстрами в залежності від потреб гри; фінал ігрових подій не зобов'язаний бути історично канонічним)

За мотивами: "Гра в імітацію", "Корона", "Король говорить", “Черчилль” та історичних джерел.