Пірати Чорного моря "ТорБтуга"

Пірати Чорного моря "ТорБтуга"

25/06/2021 - 28/06/2021

Киевская область

Формат: Полигонная игра

Жанр: Исторический/Псевдоисторический

Поджанр: Псевдоисторический-17 век

Организаторы: МГ "Архангел"

Тип поселения: Самостоятельное/Палатки

Материал оружия: ПО (LARP)

Взнос: 900 - 1000 грн.

Ссылки:

Наші любі пані та панове. Ми остаточно утвердилися з датами проведення гри по українським піратам.

Були варіанти червневих Трійці чи Конституції. Оскільки на Трійцю під Харковом планується історична гра, ми вирішили не накладатися. Тому. Гра пройде під Києвом 25-28 червня 2021 року (28 червня – понеділок – День Конституції-вихідний). Тож старт з вечора четверга 24 або п’ятниці обіду 25. Блище до гри вирішимо.

Майстри (як і завжди за ваш внесок) забезпечують офіційне місце проведення гри, питну воду, «горбиль» для ваших примх у вигляді столів та лав, різноманітне ігрове начиння – від поліграфії до артефактів, медика та інші радощі для комфортної гри.

Сума внеску зараз калькулюється і буде оприлюднена з моменту старту прийому заявок разом із сіткою гри у п’ятницю 12 лютого 2021 року.

Зброя гри ЛАРП, оскільки ми вбачаємо проект перш за все, як легкий, пригодницький і рухливий. Деталі і конкретика – 12 лютого.

Коротко про підготовку і вибір ролей.

Сітка ролей, або персонажі.

На нашій піратські січі персонажі «умовно» поділяються на гравецькі групи.

1. Пірацькі курені. Це «командно-локаційна» роль для групи від 6 до 15 осіб. Курінь-команда будуть виконувати різноманітні ігрові задачі у всіх сферах гри – від захоплення-абордажу макету корабля і його обшуку за певний час, до різноманітних настільних ігор і тд., тому як мінімум треба 6 гравців у складі. Курінь може бути збірний – з 2 команд.

Курінь матиме свій (такий тільки у них єдиних ) ігровий бонус, своє господарство і назву (найчастіше за назвою місцевості, подвигів або першого курінного отамана). На чолі куреня стоятиме курінний отаман (отаманша) і саме він буде хранителем одного з 13 піратських артефактів. Загалом командних куренів буде 11-ть. Національна і релігійна приналежність гравців може бути як однотипна, так і змішана – на ваш розсуд.

2. Одірванка. Це 12 «безотаманний» курінь. Це місце-локація де будуть жити усі персонажі-одинаки, та пари-трійки гравців, що візьмуть на себе уособлені ролі. На Одірванці «десь схований» один із 13 артефактів і за легендою переховують « золоте руно з Трахтимиріва» - козячу шкуру з таємною картою…. Одірванчани самі собі виберуть отамана.

3. П’ятий Кут – площа на якій знаходяться усі релігійні споруди січі виходячи з віри майбутніх парафіян – невеличкі церква, костел, синагога, мечеть і головне - старе язичницьке капище. Тут же знаходиться цвинтар, тут і умовний «Мертвятник». Тут граються у релігію та частково у містику, а від так тут працюють локаційні священнослужителі, або «живуть» релігійні одинаки – волхви, монахи, священники, філософи і тд. Усі без виключення гравці віруючі і за свої дії отримуватимуть «гріхи» чи «блага» у вигляді карток, які високо ціняться містичними персонажами.

4. Бабаїв курінь, або 13-й. Місце де працює містика і по периметру якого живуть осідлі пірати з сім’ями, які відійшли від справ. Тут проживає основна маса містичних персонажів, тут творяться дива, здобуваються вдача та прокляття. Сюди ходять шукати долю, віщувати майбутнє або змінити минуле. Тут ховається 13 артефакт. Тут можна отримати, наміняти, купити, продати, випросити «плюшки» що допоможуть у грі. Містика буде цього разу побудована на принципі «Ти мені-я-тобі», тобто дай на дай. Люди і містичні персонажі залежатимуть один від одного і тільки плідна співпраця (ну і хитрожопість) дадуть обом сторонам зиск.

Це, якщо коротко. Ми готові до діалогу по варіянтах ролей і їх наповненню.

Костюми, або зовнішній вигляд персонажів.

Гра у нашому розумінні є альтернативно-історичною, оскільки існування «української Тортуги» у 17 столітті у дніпровських плавнях, це особисто наша думка, що ґрунтується на сукупності різних фактів та тверджень ( про що ми вже писали). Тому, сюжет гри, що будується на «абсолютно брехливій історії», дозволяє нам по своєму бачити, а від так і «нав’язувати» вам, персонажів-мешканців-піратів-авантюристів…

Оскільки піратське братство, що будяком буде колоситися на українських теренах багатонаціональне і віровільне та гендерно-незабобонне, то і зовнішній вигляд дівчат та парубків, також допускає відносно вільну інтерпритацію костюму гравця. Але э певны «але». Тому:

1) До гри допускаються костюми Західної та Східної Європи та Сходу (якщо ви прикладом турок чи татарчук) періоду 16 – початку 18 століття з можливістю здорової фантазії на дану тематику.

2) Головні убори та зачіски. Різноманітні шляпи та шапки, хустинки та хустини. Стосовно зачісок то воля ваша - дреди, чуби, коси, оселедці, горщики… Аби доповнювало образ.

3) Здоровою фантазією вважається доповнення образу (ми ж пірати), як цікавими деталями (награбував у походах) так і власним баченням образу. Дівчата можуть носити чоловіче, як і власне (що маловірогідне) парубки за бажанням жіноче.

4) Костюми духовенства (піп, ксьонз, рабин і тд.) бажано залишити з мінімальними змінами.

5) Допускаються відносно фантазійні елементи, що мали ( могли мати) реальні прототипи у житті ( наручі, наплічники, розцяцьковані широкі паски і тд), що доповнять образ. Але у нас не Скайрім, тому будьте розважливі і розумні у цьому питанні.

6) Курінь, що буде мати схожі за кольором 2 барви у одежі усіх гравців ( прикладом малиновий та зелений елемент носять усі) отримає стартовий «бонус» від Майстрів ( бонус обирають із запропонованих перед грою).

7) Костюм повинен максимально відображати обрану вами роль ( національність, віру і тд). Якщо ви не впевнені – проконсультуйтеся з МГ до гри, щоб уникнути непорозумінь.

Взяття ( так, вічна біль) повинно бути максимально наближеним до зовнішнього вигляду того часу, але ми не знімаємо історичний фільм і у нас не реконструкторський фестиваль, тому будь які варіацію на тему чобіт, постолів, сандалій, заантуражених черевиків і тд. Але не кросівок, берців, кедів, яскравокислотних тапуньок… Чіє взуття викличе у майстрів питання отримає « мінус-бонус» на всю гру.

9) Савртівкі-джінсі-і-а я- не знал. Пані та панове, в побутовій частині локації та наметі хоч бабусині панталони, а у світі гри будьте ласкаві, тримати образ.

10) Містичні персонажі мають костюм, що частково відображають їх суть ( мавка, відьма і тд) і узгоджують їх з майстрами до гри.

11) Костюм – це Ваша здорова фантазія та варіація на тему української піратки. Будьте свідомі!